send me away

Jag skulle vilja bli bortsönd tïll en annan planet där ingen annan utom jag existerade.
Åka iväg för att få tänka, vara ifred och bara njuta av mig själv. För där skulle det vara jag som var den bästaste, den snyggaste och allting skulle vara mitt. För om det inte finns någon där så kan jag inte jämföra mig med någon, eller se mig osm någon annan. För att där finns jag och ingen annan.

Denna vecka ahr varit skit, har känt mig så menningslös och alltign hara bara varit blä.
Jag har bara velat dra täcket över huvudet, varje morgon nä'r jag ahr vaknat har det varit, nej fy fan ta mig här ifrån!! Låt mig vara, låt mig sova ifred och léva mitt eget liv.
Får höra att mina krav borde sänkas att jag borde tänka mera på mig själv.
Och det är precis det jag ska släppa, just nu så ska alla andra gälla och inte alls jag.
jag ska bli precis som min mamma, tänka på alla andra inte mig själv.
ja fatta vad bra, för då kommer dem fatta att jag finns där för dem. och jag bryr mig verkligen!"!!
Ja det ska jag lätt göra.

Men först så skulle jag vilja bli bortsänd någonstans.
jag behöver tid att tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0