Sft

hahah So fucknig tired :)
seriöst skoja inte, denna dag har varit väldigt speciell. Jag har flackat runt till sofieberg sedan till bollmora sedan till hannah och sedan hem :)
ja jag är sjukt trött. Och det har varit så jävla mycket på senaste tiden. Mina känslor har runnit över ett tag nu. 
Då mår man bättrre men samtidigt så mår man sämmre. Ja man kan inte alltid le om man säjer så. När jag mår dåligt så rinner inga tårar ner på min kind. Det enda som rinner är grejer innuti min hjärna. Lovar att det är någon som vill mig något ont som rispar mig innefrån och ut. 
Ja när jag tänker så förvirrar jag tankarna så mycket och allt blir kaos. 

nu ska jag snart äta middag och sedan så får vi se, tror det blir läxor. 
Puss på er <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0