Självförtroende är en viktig prick

Jag har suttit och skrivit svenska och gjort lart labben nu. ¨
Det har jag gjort i typ 2 timmar, min koncentrationsförmåga kanske inte är toppen bra. Men inte klaga för jag gör det iallafall. Ja jag tycker jag har avrit duktig nu. Veckan har precis börjat, jag har redovisat ett steg i matte varit på föreläsnings skrivit svenska och skrivit klart labben. En applåd till mig.
Denna vecka har jag inte tid med massa skit tjafs. nu jävlar kör vi. Nu ska självförtroendet höjas i skolan!!!
Det är en väldigt viktig prick. om jag skulle höja mitt självförtroende så skulle den stjärnan som jag ahr inuti mig. Den skulle lysa ut och jag skulle vara en 4 gånger så glad person :p

nu ska jag bränna friståendemusik till småttisarna och kollar även på CSI NY samtidigt.
Man kan inte ´leva utan dem programmen :D

puss

bilder på vi 4 på lägret <33


Älskar dig föralltid <33

haha kärlek till er tjejer  ni lyser upp min dag :D <33


Kommentarer
Postat av: Fanny, fannyskakburk

Nu startar veckansblogg i kakburken!

Så välkommen in och anmäl dig! Lycka till!

2010-09-21 @ 08:15:34
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/
Postat av: bella

Gud vad fina ni är! :)<33

2010-09-21 @ 21:00:19
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0