tacck!!

Asså fy fan vilken jävla underbar helg!!!
åå jag älskar mina gympatjejer.  Det har blivit både skratt och tårar. om man inte gråter eller skrattar så kan inte det bli bra.
Vi har gjort femkamp frågesporter, pratat ätit och bara haft det allmänt najs.
Igår när vi komm så åt vi luch och sedan så hade vi lite snack om värdegrund. Sedan så  blev vi updelade i lag och skulle ha femkamp. Vi skulle åka pedalcar framm och tillbaka. Gren 2 var att vi skulle hitta siffror i ordning som ett sorts memory. Gren3 var att vi skulle förflytta oss från en yta till en annan utan att nudda marken. Och vi fick bara andvända oss av läskbackar. Gren 4 var att vi skulle ta en tugga av ett äpple och sedan hitta en sockerbit i rågmjöl. Usch haha.
Fast gren5 var ju fan bäst.
Vi skulle ut i vattnet och fylla en mugg med vatten. Och sedan tillbaka och lägga det i hinken. Men det hade gått hål i alla våra muggar. hmm undra varför.
Det var fett kul, alla våra ledare trodde att vi inte skulle våga att springa ut i vattnet och fega, men vi sprang allt vad vi hade. Och fy fan vad blöt man blev. Men det var sjukt kul.

Sen  var det att vi skulle hitta massa grejer ute i skogen och massa grejer. Sedan redovisa det och få poäng för det.
Vi skulle hitta en skylt och redovisa den för ledarna. Då hittade vi i min grupp en stor gb glass gubbe skylt på stranden. Och den tog vi och bärde upp från stranden. Hahah fy fan!! Det var så kul, jag grät av garv.
Sedan frågesport ute i  skogen.  Det var fett spännande. 

Nu till lite annat.  Ja det mesta har varit bra nu unde en tid förutom att en person har tagit en betydelsefull perosn ifrån mig. Seriöst hon är min och är dne personen som jag kommer till när jag mår dåpligt. Det är henne jag kan lite på, hon är min. Appsolut inte din!!!
Asså fan, jag hatar när detta händer. Men det kanske bara är jag som överreagerar som vanligt.
ja asså nej. jag kan inte sluta tänka på det. Genom att gnälla och gråta får man mera uppmärksamhet va folk. Ja sså fy fan. Men det är väll så att ohn har nog tröttnat på vanliga jag som gråter och bara är jag. För jag duger nog inte, hon vill nog ha något nytt att jobba med. Ibörjan var det nog kul för den personen att trösta mig och vara här för mig. Men nu vet jag inte längre. När jag var 9  så fanns hon hos mig peppade ´mig och kramade mig och tog mig åt sidan om det var något fel. Men nu så kommer personen om jag ber och hjälp. Om jag gråter och visar att jag mår piss. Annars ingenting alls. åå fan jag orkar inte med mera!!


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Jaa, eller hur! Jag undrar detsamma :O

Vart har du tagit vägen? xD

2010-09-19 @ 15:28:19
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: MATHIZ

sv; aa! vi e så bäst kan du lägga upp bilderna på gb gubben så att jag kan få den?

2010-09-19 @ 15:29:48
URL: http://mathiz.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

TACK :D



Ja, det ska vi fan göra <333

2010-09-19 @ 16:25:38
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Erica♥

fin blogg:D

2010-09-19 @ 16:28:45
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: emelieeeeeeee

hahhaa tydligen x) nej men , man är an att säga det så råkade :P men ändrar. hahahaha :D

2010-09-19 @ 17:06:13
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: jennpenn

hejhopp, hur är de med dig gumman? :)

<3

2010-09-19 @ 18:25:04
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: bellis

Vem är personen som har blivit ifråntagen dig?

2010-09-19 @ 18:45:46
Postat av: jennpenn

vadårå? :/ hänt nått?

jodå de är bara bra :) <3

2010-09-19 @ 18:50:51
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0