trött och uscha buscha

haha hellue. Denna dag har väll varit helt okej. På morgonen så had eman idrott ute, men det var faktiskt ganska kul. Vi sprang 60 meter och jag fick tid 9,70 ganska dåligt men endå. ;). Ja sen så övade man spanska det gick väll helt okej. Vi ska redovisa imorgon och inget annat!! vi ska redovisa och det ska vi hinna med. och engelska och sedan skriva klart svenska. japp haha, jag hinner nog allt. Jag är en super women :D

Ja idag på träningen så gick tumblingen och hoppet helt okej. Men styrkan fy fan asså!!
jag får panik varje gång jagf inte klara någon övning och sedan så får jag panik över att jag ahr fuskat. Ja och sedan så blir jag arg över att det tar på fel ställe och sådant!. Fy fan vad allt ska vara komplecerat :)
ja skulle göra en magövning så kändes det i låren för jag kunde inte slappna av i dem och då blev allting kaos.
Ja fy asså, vad allt är jobbigt. och jag villl appsolut inte ha muskler i låren för där har jag redan brottar lår. jag vill ha massa muskler i magen!! :D Jag frågade idag på träninegn om det här var grejer man fick magrutor av och då garvade alla åt mig. Men vafan, fatta vad coolt att ha magrutor för att man är stark i magen, och inte för att man är smal. Man behöver inte ha sådana som killarna har, men lite synliga skulle man appsolut inte tacka nej till. haha jag vet att jag är konstig.

ja imorgon blir det skola och nu blir det läsning som gäller.
puss och hej leverpastej. <33


Kommentarer
Postat av: celina

hahaaha :D



SV; haha gör du säkert men jag kan inte se det konstigt nog.. :O :( <333

2010-09-23 @ 22:48:22
URL: http://ceelinas.devote.se
Postat av: jennpenn

ja exakt! :O

vart har du tagit vägen? :( vad händer i livet just nu? :D

miss yaaa <3

2010-09-24 @ 06:49:21
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0