drunknar i vägmärken

Jag ahr suttit i säkert en timme och pluggat moppe.
Det är någonting som är sjukt sjukt tråkigt, och även väldigt lärorikt.
Jag vet att jag måste plugga inför provet på ons, men jag blir så frusterad för att
vissa grejer får jag inte in i hjärnan. Jag får inte in vissa trafik regler och vet att det är dem jag måste plugga på.
Måste lära mig trafikreglerna, eftersom det var dem som jag inte klarade sist. Sist jag gjorde teoriprovet så fick jag 17 rätt av 33 frågor om trafikregler. Jag missade mer än hälften, så det är bara att läsa på.
Jag får lov att plugga massa trfikregler, typ läsa i am bokjen flera gånger. Läsa om och om igen om trafikregler.
Så att dem sitter stenhårt inbankade i huvudet på onsdag.

Jag ska klara detta! :)
Jag får se träningen ikväll som en belöning, för att jag var så duktig och pluggade ;)
hihi.

Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja precis, alla säger att körningen är lätt men provet svårt :p

2011-04-24 @ 11:39:23
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0