Sommarlovs känsla

Jag känner inte ens skillnaden på påsklov eller sommarlov.
Just nu känns det som om det är sommarlov. Solen skiner, alla är glada och allt är underbart :)
Jag har längtat efter solen och all frid. Jag känner att det är precis det här jag behöver, ett lov med sol och bara chill!
Jag behöver ta det lungt, tänka och komma tillbaka till min plats igen.
Innan lovet så var jag stressad iriteerad och en bomb inombords. Jag kände att jag ville släppa allting, bara lägga allt åt sidan och dra där ifrån. Jag ville inte vara kvar, var så trött på livet och allt.

Men nu är jag back on track!
Jag är tillbaka, detta ska bli underbart :)

Nu under lovet så ska jag njuta och ha det underbart!
Eftersom vi icke åker till fjällen så blir jag kvar i stockholm under lovet.
I fjällen fanns det inte så¨mycket snö, så det blir svårt att då åka skidor :/
Onödigt att då ta sig upp 90mil för att bara vara.
Så blir kavr här! Får fira en underbar påsk here :P

Ha det bäst! :)


Jag och empa idag :)


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: via internet :)

2011-04-19 @ 20:08:40
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0