yesterday

hellue

Gårdagen var väldigt mysig!
Först så pluggade jag lite moppe, och åkte sedan hem till hannah!
Vi sjöng singstar och hade det mys.
Sen drog vi hem till mig, hoppade lite studdsmatta och hade det skoj. Vi käkade middag och mös.
Vid åtta så¨skjusade vi hem hannah och mamma skjusade mig till mandiz.
Jag och mandiz åkte in till centralen där vi mötte sara.Därifrån så gick vi till sergel och såg på scream4.
En väldigt mysig kväll. Filmen var inte så jätteläskig, mest att man hoppade till lite dåh och dåh.
Hade en väldigt mysig kväll med tjejerna iallfall. KOmm hem ungefär vid halv ett ;)

Bilder från igår, kommer senare :)

<3

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så mycket !



okej, jag håller också på att ta det :D körde igår och så för att jag måste öva mig inför körningen :)

2011-04-24 @ 10:13:24
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0