hösten är på G

Det känns som om sommaren börjar gå mot sitt slut.
Dem flesta skulle säja att sommaren är slut när sommarlovet är slut.
Jag säjer att sommaren är slut när vädret blir kallt och man känner att hösten kommer.
När färgen på trädens blad blir gul röda istället för gröna då är det höst =)

Jag lägtar till hösten men vill samtidigt inte släppa sommaren.
Skolan börja rigen liksom så träningar, vilket allt är en énda stor rutin.
Rutiner är någonting som jag tycker om.
Ny skola ny start och skoj!

Sommaren som har bad sol och skoj.
Hösten har kalla vindar, blöta dagar men massa färg!
Det jag gillar med hösten är att dem fina kängorna kommer framm och jackorna och allt.
Men samtidigt så tröttnar man lika snabbt som dem är på :)
Jag ska se till att denna höst, bära mina kil klackar och mina stövlar mycket =)
ska ha jeans leggings och massa stickade kläder på mig.

Hösten är snart här och det är något som jag hissar och dissar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0