klart

heeluue =)
Dagen idag har avrit fartfylld och händelserikt.
Vi har hunnnit med massa olika saker under dagen =)

Vi ahr flackat runt överallt under dagen =)
När vi väl komm hem vid sex tiden så åt vi kebab som vi köpt på vega baren.
Mums =)
Sen så var det bara att börja packa.
Jag fattar inte hur mycket jag har packat och hur jag har packat ;)
Jag har en hel resväska med kläde roch luftmkadrasss och lakan och andra grejer.
Vi ska vara borta 4 nätter jag ahr packat som jag ska vara borta i 8 :p haha :D

Jag ahr en resväska ett handbagage och sedan en kudde och täcke nerstoppad i ett sovsäcksfodral =)
Dagen kommer att bli awsome! :D

Jag har gjort ngra små fina tidsinställd ainlägg som ploppar upp lite här och var.
Ni får ha ngra awsome dagar så kommer jag hem på onsdag kväll igen :D

Puss och kram! <3


last year =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0