Poppers pingviner

Hellue!
Idag har dagen gått jävligt snabbt.
Jag har varit i farsta och fikat på espresso house.
Jag drack världens godaste te grej. Det var något som hette frozen tea.
Der var smakextract mixad med grönt te och is, asgod =)
´
Sen drog jag tanja, melinda och mammi in till heron.
Vi käkade luch och såg på poppers pingviner.
En film som jag rekommenderar den var inte så dålig som jag trodde hah =)
Shit börjar i skolan om 2 dar! :D hihi.

Hoppas nu hade en awsome fredag =)


tanja och melinda =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Sv; HAhaha, NUU kör vi!!! :D ♥



Det blev NTI-gymnasiet ;) John Bauer för dig va?? :D

2011-08-19 @ 18:58:01
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0