Rockbjörnen

Imorgon så ska danny vara på grönalund och uppträda. Men jag får inte gå buhu!!
Rockbjörnen har inbjudit danny att uppträda där samtidigt som många andra artister, plus
att han ska även ta emot något pris av något slag.
Jag vill vekrligen  gå och se honom, jag dreglar fan över tvn när ahn är med!
Omg ahn är så jävla snygg och grymm och ja fan. Jag vet inte vad.
I really really love it.
En charmig snygg kille.
Jag är fast!! ;) Älskar hans stil dans och musik.
Ja jag har inte så mkt mer att säga än att danny är min idol. haha.
:D

nu ska jag duscha och sen fixa till imorogn =)
Ha en underbar kväll :D <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

hihih, jag var där! Han är gryyyyym!! :D <3

2011-09-02 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0