idol final 2011

I fredags kväll så gav jag mamma och min syster iväg till globen.
vi strossade runt lite i globen och sedan så satte vi oss och väntade.
man kan inte precis klaga på platserna.
dem var grymma, vi satt väldigt nära scenen men man vill helst ha platser
som är rakt framm för det är ditåt som artisterna kollar.
sen så satt vi vid pressen vilket gjorde att dem fotade väldigt mycket.
men men inte klaga, en sjukt underbar känsla att vara i globen och köra!
innan allting drog igång i sändningstid så var det folk från vakna med the voice som
uppträde och pratade massa, väldigt skönt folk.
sen så innan dem drog igång så såg jag hur 2 stycken artister kom in och några
skrek danny!
jag ba han ska inte vara här. Se klev han in och ställde sig vid scenen där jag satt.
Ni skulle ha sett min minn, jag blev helt tilll mig och helt exstat kan ni fatta att han avr där!!
Omg :D haha jag blev överlycklig. jag önskade och hoppades att han skulle komma ut
men jag såg honom aldrig mer :( Ville så gärna ha en atograf!!
men men :(
sen så sjöng både robin och amanda!
Robin är ju så grymm, men tyvärr så var ju Amanda en klar vinnare.
men hon vann med 4% röster vilket är ingenting :)
men en av anledninagr till att robin sjöng sämre än avd han brukade
avr att juryn sågade honom!
vad är det för värdighet!
man sågar ingen i en final, han höll fan på att börja gråta i
sista låten. Fy fan för det!
Så inte helt okej som det bara går!
dem hade redan bestämmt sig för att Amanda skulle vinna, nej fy fan!
usch jag blev arg där!
Jag tyckte robin var grymm iallfall!
hoppas att han kommer vidare nu!
han ska bli som danny, så jävla grymm!
kärlek till robin!
<p>Du är en förebild!</p>
<p>Du är en förebild!</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0