mys med systrarna

Idag har jag varit och bowlat,varit i handen, varit på bibblan, lunchat på nancys och nu ska jag spinna =)
Dagen började med att jag giock upp och åkte sen till centrum med mamma tanja och melinda.
Sedan så gick vi på bibblan och tog sen en fika på espresso house =)
Sen åkte vi hem, jag hämtade min julklapp till ellabella sedan så drog vi till port 73 och mötte upp henne där.'
Där blev det lunch och lite snack.
Sen gick vi in på coop handlade lite och sedan bowling.
Jag ska kolla lite på oc nu och sedan ska jag käka och sen till  friskis :p haha dags att spinna :D
Dagen går så snabbt och allt bara snurrar
jag är så förvirrad =)
Mocka latte på espresso house :)
<p>Bowling :)</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0