1 done

idag vet jag inte vad som hände.
Jag brukar aldrig vara nervös, aldrig!
appsolult inte så nervös att jag skakar och gråten kväver mig i halsen.
Det kändes sådär i början, i mitten så la sig nervösiteten men desto närmare vi komm sluttiden desto mer
skakde jag. Allting la sig en stund när vi lämnade in proven, men sedan när vi skulle gå ut så blev jag vit i ansiktet och helt borta.
När jag komm ut ur aulan så sprack bublana, tårarna började rinna och det känndes så fel.
Alla frågade mig om det gick bra, ja sa att jag inte visste och jag svarade på allting, hade fel på en fråga direkt. Men jag visste inte om svaren var tillräckliga. Dem kändes helt okej, men ett G kommer jag iallfall klara på läsförståelsen. Sedan kanske VG på skriv delen och G på hördelen.

Folk säjer att jag är så jävla grymm i skolan och bara genom att prata med mig så tror dem att jag har Mvg igenom allt.
Men när man sedan får höra sanninegn så kommer ögona upp.
Dem kan inte förstå hur jag har bara har MVg.
Sedan så svårt i skolan, jag ahr väldigt svårt i skolan, måste kämpa med det mesta.
Jag ahr alltid fårr kämpa med allting i mitt liv.
Allt från kompisar,utseende,skolan,gympan ja överallt!

Men nu ska vi inet sura, utan vara glada och leva! <3


Kommentarer
Postat av: ammi

sv: ja jag tycker åhlens bus funkar bäst av dom jag provat! :D den ger snabbt resultat. Nackdelen är att den kan lätt se lite orange ut på huden, och det är viktigt att man fördelar krämen jämnt :)

2011-02-08 @ 16:48:40
URL: http://amandahaansson.blogg.se/
Postat av: ammi

sv: jaa det är verkligen tråkigt :( men förut när jag kopplade iphonen till datorn så slutade den lagga nästan helt? :s den laggar inte nu heller, men får se hur länge det varar. Hoppas på att jag inte behöver radera allt på den :(

2011-02-08 @ 16:49:56
URL: http://amandahaansson.blogg.se/
Postat av: E

jag tror att du gjorde jättebra ifrån dig du är jätteduktig:D

2011-02-08 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0