ánsökan inne

Nu är ansökan inne!
Jag ahr nu sökt itll gymnasiet :)
Jag har månag gånger varit på olika banor och velat olika mycket.
Men nu så vill jag gå sambeteendevetenska eller dans.
Så jag har sökt båda linjerna :)

‎1a val blev john bauer samhälle beteendevetenskap
2a värmdö gymnasium samma linje
3a stockholmsestetiska gymnasium dans
4a kunskapsgymnasiet sam bettendevetenskap :)


Är väldigt nöjd över mina val.
Hoppas att jag kommer in på dem iallfall.
Jag får ju åka och göra intagningsprov hos stockholmsestetiska.
Om jag komme rin och känner att det är min stil så kommer jag att göra om ordningen.
Men just nu så gillar jag den som den är :) <3


vissa är älskade fäöralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0