fuck school!

Usch fy fan!!
Jag vill inte ha mer skola.
Jag är så fucking trött på skolan!
Vill bara lämna allt skit och sedan gå.
Bara gå, gå och gå.
Inte ha någon anning om vart jag går.
Jag vill ifrån allt nu.
Min prestationskurva sjunker mer och mer.
Jag presterar dåligare och dåligare, jag är så trött.
Dem säjer att gymnasiet ska bli värre.
Vet inte om jag klarar det här!
Skulle vara så mycket enklare om jag avr bäst i skolan.
Men nu i detta läge så är man inte bäst.
Jag är ingen toppen elev som lyckas med allting.
Det är inte mcyket jag är bra på inom skolan.
Det intressear mig inte speciellt mycket.
Nej jag vill inte mera!!



jag drunknar snart.


Kommentarer
Postat av: ellinor

vem gillar skolan? Men kom igen, kämpa sista veckan sen ett skööönt sportlov! :) <33

2011-02-20 @ 21:49:36
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: bella

Skojar du eller? känner precis samma sak, vilket bara får mig att plugga ännu sämre... Men gör saker du tycker är roliga och försök att inte stanna hemma i sängen (vilket jag gör), för då blir inget bättre. Kämpa på, jag tror på dig! :) <33

2011-02-21 @ 21:54:38
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0