let me go!

Förut kunde jag se det.
Nu vänds blicken bort och jag vill inte se det.
Jag vill ite leva i det, men det är inget jag kan göra åt.
Jag lever i det, det lsutar inte förfölja mig för att jag blundar.
Den hänger med mig överallt, jag kan inte bara lämna den någonstans.
Om det var så väl, då skulle den ligga i ett dike ett tag.
Kanske skulle hämta upp den när jag inset att jag saknat den.
Men nu vill jag bort ifrån den.
Lämna den i sticket!
Snälla släpp mig fri, släpp mig från denna hemska mardrömm! <3

Tumblr_lcvxtyvwsq1qa0nd6o1_400_large


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A♥

Sv; Åhh tack underbara mickis! :D ♥

Gick det bra i skolan idag??



Jafan, nu kör vi järnet hääär! ;) Tack för att du tror på mig :D

2011-02-22 @ 17:15:38
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A♥

Sv; FAAN vad härligt! :D

Kom igen nu. Vi klarar det här!! ♥

2011-02-22 @ 17:22:44
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0