one of a millon



man kan känna sig så himla ensam.
Som om ingen i hela världen kan förstå sig på en.
Men jag lovar du är inte ensam.
Det finns folk som känner precis likadant.
folk som har det precis lika svårt. ¨
alla har det svårt och jobbigt på sina egna nivåer.

Dem flesta i dagens samhälle är bara bra på att dölja sina problem.
dem flesta tonåringarna ser ut att må toppen ut på utsidan men insidan är förstörd.
Prata och låt oss förstå.
För tillsammans kan man hjälpa varanndra, inte många klarar dig själva.

You are not alone!!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Jag köpte mina leopardklackar på skopunkten, 400 kronor :) det går bra, jag har redan valt, sam på en estetisk skola i umeå :) själv?<3

2011-02-20 @ 22:46:38
URL: http://nikitaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0