skidåkning

hellue!
Idag har man svischat framm och tillbaka i backen.
Jag ahr åkt,röda,gröna,blåa och svarta backar.
Jag lät inte rädslan ta över, jag kämpade med allt.
Fy fean jag älskar att åka skidor!!
Det är en underbar känsla när man svischar framm, det enda som är i detta läge är
du skidorna och farten. Precis den farten jag vill ha!!<3
Samma sak med gympan,
jag har kommit framm till att jag älskar stänga in mig själv i min lilla värld och bara vara.
Ibland när det är bara jag som gäller, då känns allting underbart.
´När man bara för några sekunder/minuter stänger in sig.
Ja man frös om fötterna och nu så värkel hela kroppen.
Men jag har haft en grymm dag!!
Tack för den tjejor!! <3
Puss <33


Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: haha jag vet men det är ju det som är så bra! ;) <33

2011-02-18 @ 22:42:06
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0