tankemaskinen

In i duschen!
Ut med tankarna, låt dem följa med ånga upp.
Låt dem stiga upp och sedan försvinna ut i tomma intet.
Jag kan tänka ut det som inte borde höras.
Jag kan stå i duschen och låta vattnet rinna ner längst min kropp.
Bara stå där och andas ut.
Jag står och låter vattnet spira ner längst mig, andas,andas andas.
Duschen är som en tankemaskin.
Ingen hör vad du tänker bara du.
Sedan så får den en att slappa av och allting känns oftast bättre.
En dusch piggar alltid upp en,.

Tumblr_lga437jtdp1qgt030o1_500_large
let the pitcure talk!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

SVAR;

Alla kollar på din blogg, din blogg är bäst Mickis! <333

2011-02-19 @ 22:09:32
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0