Allmänbildad

Lika bra för mig att nu bli allämbildad.
Man skulle tydligen bli de tom amn läste böcker.
Så nu stänger man av datan, drömmer sig in i böckernas värld.
Skapar sin egen uppfattning och tyckning. Det är lika bra att få tycka själv.
Man ligger i mörkret med nybortstat hår och tänder.
Det är bara en springa ljus som lyser, för att man ska kunna se.
Hela den grejern med att läsa och mysa, det får en att tycka allt är så mys!
Jag verkligen älskar det. Sen så blir man tydligen smart av det också.

Det är bra att kunna skilja på drömmar och verkligehet.
Annars vet man aldrig avd man ger sig in på.
Att ha drömamr och mål är viktigt. Men att fastna i drömmarna är ännu värre.



Kommentarer
Postat av: romina

tycker inte jag!

lever i mina egna värld, helt underbart haha!

2011-01-08 @ 00:20:47
URL: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0