congratulation

Godnatt säjer jag nu.
Min kropp är tung och jag är trött. plugget tar jag tag i imorgon :)
Nu så  ska jag lägga mig och l´äsa lite.
Men innan jag lägger mig så vill jag säja

GRATTIS SARAH!!
yees sarah fyller 17 år idag!! GRattis
ja må hon leva, ja må hon leva. Ja må hon leva ut i hundrade år.
Jag visst ska hon leva jag visst ska hon leva, ja visst ska honn leva ut i hundrarde år!
ett fyrfallit leva för Sarah hon leve hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!
Grattis Smiley!! <3


besök hennes blogg. www.sajse.blogg.se

Puss och godnatt! <3



Kommentarer
Postat av: beah

SV: Tack! Kör ett program som heter "magrutor på 42 dagar" och ah, 3 dagar senare XD

2011-01-26 @ 22:59:09
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: ammi

sv: ja vi har faktiskt fått tag i mina nya p-piller nu! :D dom fanns på apoteket i 6-pack men inte 3-pack, men det informerade inte personalen om utan sa att dom var helt slut -.-



Jaha okej, förstår :( gud vad surt!

men jag tror du får ta minipiller/p-stav då, för det ökar inte risken för blodpropp :)

kram <3

2011-01-27 @ 21:22:01
URL: http://amandahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0