dego dag

Känner ingen motivation för någonting idag.
Är trött och slapp och usch asså.
Det är en sego dag för mig.
Man ska leva dagem och göra den till det bästa som det går. 
Det är precis vad jag har gjort idag eller vad jag gör det till. 
Jag gör det till så bra som möjligt. Just nu så ligger jag i sängen invirvlad i mitt täcke och kollar på film. 
Man måste inte alltid   vara uppe springa och stånga omkring.
Man måste få vila ibland också :)
Jag skulle igentligen gymma, men så blev det inet för emma orkade inte :)
Eller ngt sådant :)
Fett synd för då skulle jag bli piggare, men jag skulle inte orka ta i så där jättebra på gymmet.
För mina ben är som spagetti. Så kanske lika bra det. :)


kommer ni ihåg betty spagettisarna man hade när man var liten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0