Det blir vad man gör det till

Folk säjer fan vad livet suger, de tär är dåligt det där suger osv.
Jag säjer att det finns inget bra det finns inget dåligt.
Alla har olika uppfattning på precis allting. Så man kan inte säja vad som är bra vad som är dåligt.
Livet blir faktiskt till´det man gör det till. Vill du göra det till dåligt genom att deppa, klaga bette dig som ett svin.
Ja då ahr du ju skapat ett dåligt liv. Dagarna veckorna timmarna, ja allting osm vi tar oss igenom blir itll avd man gör det till. Om man vill skapa en dålig dag så blir det en dålig dag.

Vill man skapa en bra dag så blir det en bra dag. Det blir till avd man gör det till.
Så om man ska göra någonting som man tillexempel inte gillar. Då ska man göra de till något bra.
Som jag gillar tex inte matte, jag tycker det är pest pina och allt sådant. Då kan jag göra det till något bra genom att  se att jag lär mig ju saker. Att om jag  lär mig matte så kanske jag bli bättre på att stå kassan på svallings.
Räkna ut saker, ja allt möjligt.

Allt ont har ju något gott med sig.
Så skapa din dag och lev den fullt ut! <3





Kommentarer
Postat av: tove<3333

tack för din åsikt om långa/korta inlägg :)<33

älskar dej bby <3

2011-01-15 @ 22:18:16
URL: http://tovebeatriceprohorenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0