Ensam hemma

Hemma från träningen :)
Har precis ätit lite mat, jag var för lat för att göra mat så det blev till att värma lite pasta och köttfärsås :)
ibland är man så grymmt lat :)
Träningen idag gick sjukt segt, för att min kropp var så trött och konstig :)
Men det var roligt iallfall som vanligt.

Innan var vi ju på stockholms estetiska gymnasium.
Det var fett nice :) En liten skola där alla känner alla. 
Man hade mycket plugg men också mycket dans, jag tyckte det var ett Mikaela gymnasium. 
JAg ska iallfall gå coh göra inträdesprovet så får vi se hur det går.
Samma sak i kulturama.
Men jag ska även kolla på bauer igen, sedan farsta och kulturama.
Ja det är typ dem :)
Sen så ska jag bara bestömma linje. 
Fett jobbigt asså ;)
Men men det går nog bra när man väl vet vad man vill :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0