filiph och Fredrik

hellue
Idag så har jag jobbat från sju till fyra :)
I slutet där så var jag fett trött, men sen när jag komm hem så åt jag lite och fick mer energi av mina kära familj. Sen så åt jag en bulle så fick liet socker i mig :)
Asså jag känner att detta år har börjat bra. Jag  får tillbaka min självkänsla mer och mer. Känner mig grymmt taggad till att börja i skolan igen. För då kommer rutinerna och allting tillbaka, det är bara grymmt och bra :)

Sitter just nu och kollar på Filiph och Fredrik deras årskröninka 2010. Dem är så sköna love it!
Så nu ska jag kollla färdigt på det och sen så vet jag inte :)
Vi lär höras :)

Dagens citat: Det jag älskar med dig är att du har hjärtat och allt på rätt plats!
Puss<33
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0