förallltid

♥Jag kommer aldirg att sluta bry mig om andra. det kan vara en person som jag inte har träffat på flera år.
Menb jag bryr mig fortfarannde lika mycket. Jag finns alltid hos mina vänner med öppna armar.
Jag ahr varit med om mycket och genom att hjälpa andra så hjälper man även sig själv.
Jag bryr mig om allt och alla. Det är det som är viktigt.
jag vill inte att mina v'nner ska gå runt med fejk leenden, lossas att dem mår så jäkla bra.
Detta år så har jag bestämmt mig att jag ska bry mig mer om dem, fråga mer hur dem igentligen mår.
Se dem i ögonen och bara ta hand om dem. För dem betyder så mycket för mig.
Jag vet inte hur jag skulle klara mig annars. Allting betyder så mycket!
Jag finns alltid med öppna armar för alla tjejer stor som små!
Jag älska rmina små gymnaster men min agympa kompisar också.
Jag slutar aldrig att bry mig, så var inte rädd att komma till mig.
För jag lyssnar pratar och försöker att få en må bättre.
Sedan allting som säjs hos mig stannar alltid där :)




Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Ja as nice med ett biorum liksom! :D



Tycker du??? Åh tack finaste!!!:D ♥

2011-01-09 @ 14:22:38
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0