Godmorogn

Dags att gå upp till skolan!
Godmorgon godmorgon!!
Jag är alltid lika glad på morgonen. Eller rättaresagt när jag ahr klivit upp ur sängen :D
innan det så är jag helt borta :D haha :) Vill bara krypa ner under täcket och fortsätta sova då :)
haha :D
Nej men nu är jag uppe, har fixat mig typ klätt på mig :D
Ska ner sminka mig käka och sedan dra till skolan!
yeey!! love it:D Jag tycker faktiskt det är grymmt nice med skolan. Kanske inte i alla lägen.
men ibland så, gillar att ha en plats att gå till.
Gillar att lära mig saker, få nya kluriga grejer lära mig nytt osv.
Ja jag gillar att inspereras och lära mig! :D
liksom typ bara 3,5 år kvar i skolan så varför klaga :D

nej nu ska jag ner och äta frukost :)
ikväll blir det träning!! :D
puss <33


love you!  kolla avd brun man var!

Kommentarer
Postat av: Mick

Kika gärna in på min blogg. För varje kommentar så ökar du chansen att bli länkad och få titeln "dagens blogg" :) Ha det bra!

2011-01-19 @ 07:07:52
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0