Home

hellue
hemma igen! :)
Farsta gymnasium appsoult ingenting för mig asså.
Men jhon bauer! I love it, it is in myt heart.
Då blir det barn och fritid idrott och hälsa med inriktning dans, eller kanske crosstraining.
Jag kan inte riktigt bestämma mig, lite beslutsångets där asså.
Men nu har jag bara ett gymnasium kvar att besöka, det är jensen på lördag. Sen färdig med det och nu är det bara att bestämma sig :/
Jag kanske ska till plusgymansiet den 12 också, men vi får se.
Allting blir toppen tillsut :)
Nu ska jag plugga lite.
<33


look at me :)

Kommentarer
Postat av: jennpenn

åh, tack så mycket! :D

förlåt att jag är så dålig på att höra av mig :(

jodå, den var helt okay :) <3

2011-01-25 @ 21:59:33
URL: http://soetcitrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0