kötta kötta!

Hellue nu ska man dra mot bussen som rullar mot träningen :)
Är så sjukt taggad! ja gymnastik betyder en sak  tagga gärnet. Bara göra det bästa som går och bara köra gärnet! Ja jag älskar det, grejen med gymnastik är att man alltid måste kämpa det är precis vad jag ahr gjort.
Jag ahr kämpat enda sedan jag var liten. Jag var inet den tjejen som var bäst på redskap eller dans. Jag låg alltid i lä och vara oftast bland dem sämsta. Folk ahr tryckt ner en och sett ner på oss som var bland dem ^sämre^
Men i min värld så finns det inte några som är sämre
Dem kanske inte har kommit lika långt, eller har svårt för några grejer. Det är oftast dem som kämpar och verkligen vill utvecklas som håller kvar längst.
Tex jag och emelie, vi har tränat tillsammans enda sen vi var typ 7,8 år. Vi hänger fortfarannde ihop och vi kämapr och grej inte upp.
Den som ger upp ahr inte förstått saken med gymnastik. Den som ger upp är rädd för att känna känslan som man känner när man lyckas. För att lyckas måste man våga misslyckas och även låta sig själv lyckas också.

Om  man trycker ner sig själv så är det kört. Man får göra fel, man får fall man får misslyckas. Det är ofta dem misslyckade grejerna som gör att man senare lyckas.
i gymanstiken så har man trappsteg som man ligger på. Man kanske ligger högt ena terminen, men sedan så ramlar man ner i trappan igen. När man sedan kommer tillbaka efter sommaren så ahr man sakta ,men säkert betat sig upp och hamnar på ett lägre steg innan, men man ahr tagit med sig av grejerna som man har tappat.


Gymnastik är toppen! Gemensakpheten, tävlingarna att få lyckas misslyckas och bara vara!
Det är så fucking underbart jag älskar det! Gymnastik föralltid i mitt hjärta!♥



tagen från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0