kusserna

hellue och godmorogn.
Igår så hade jag ej tid att skriva. Först så drog jag till friski och svettis och fixade en gymminstruktion.
Det gick väll helt okej, så dit ska jag och amanda och gymma imorogn! Ja nu jävlar ska här byuggas muskler :)
Sedan så drog hannah hem till mig, senare så drog vi till hannah :D

Idag så ska jag dra och fixa fä'rdigt i farfars lägenhet. Där kommer även min´faste och mina två underbara kusiner vara! Omg jag ahr inet träffat dme på år! Fy fan vad kul det kommer att bli, jag har saknat dem som f*n.
Och äntligen ska jag få träffa dem, kanske på ett lite viert ställe, men endå. Det blir nog toppen.

Senare ikväll så kommer mandiz hit! Då blir det slagg, film och massa gotta :D yees ngotta :)
Älskar godis, glasss chips ja allt. Dags att tjocka oss ordentligt. Vi gör oss iallfall förtjänta av det. För vi ska ju endå gymma dagen efter :)

Men nu ska jag ladda ner lite musik och sedan får vi se :)
Puss puss <33


zara och sohaila när dem var pytte små. nu är dem lika gammla som mig :)
zara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0