last day before school

Morning!
idag så är det sista dagen på lovet.
Så det ska bli min lila dag :)
Ska ta det lungt kolla på film och måla naglarna.
Sedan ska jag nog baka en kladdkaka :) Mums!
Senare så kommer min ella b ella hit och färgar utväxten på mitt hår.
Då får jag även tid att prata med henne och lätta mitt kära hjärta.
Jag känner att just nu är allt så lätt och bra. Allting känns så bra bara för att jag är glad och posetiv.
När jag äter det jag vill ha, när jag better mig som jag själv vill bli behandlad. Och bara är Mikaela.
det är då som allting går så bra. Jag är atomatiskt glad osv. Det är så underbart.

Nu så ska jag kolla på tv :)

puss

yeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0