Pain in my body

Med detta inlägg säjer jag godnatt.
Jag ahr ont i hela kroppen efter träningen idag.
Jag och alla andra, vi kan känna oss så jävla stolta över denna träning.
För vi gav f*n allt! Ja styrka kondis och snygga varv. Ja en rolig och bra träning :)
Det blir till vad man gör det till. Jag gjorde det till någonting bra, för jag vill le ville försöka osv.
Då blev det roligt och grymmt. Om man däremot tar det chill, inte fullt ut mm. Eller kanske bara sitter.
Då blir det inet lika tröttsamt och grymmt :)

Jag tänkte idag att jag ville uppfylla känslan som jag känner när jag lyckas.
Så då fan ska jag skruva. Så jag bara sprang och stängde av allt.
DEt vara bara jag och min kropp kvar. Såg trampetten och groppen.
Jag satsade gärnet  sprang sedan hopp in i tranpetten med armarna nere.
Upp som ett skott upp dela på armarna dra med hälarna. Ligg i sträcken och sedan en skruv!
Snurr snurr och snurr sedan BAM!! NEr i gropen.
Så underbart när man står, man blir så sjukt glad!

yees underbart!
<3



Kommentarer
Postat av: ammi

sv: ja, men det är nog inte alls lika mycket plugg om man går en praktisk linje :)

jag valde att gå natur, för har ingen aning om vad jag "vill bli när jag blir stor", haha.

Därför blir det ännu några år med plugg och betänketid för mig :)



Åååh lyllos dig, jag saknar 9:an haha :(

Det var riktigt jobbigt att lämna klassen på grundskolan tyckte jag!

2011-01-14 @ 00:33:06
URL: http://amandahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0