Sommarjobb

Sitter och söker efter sommarjobb.
eller rättaresagt letar. Fett svårt asså, det finns inte mycket asså.
Det är nästan så att man får åka runt till olika ställen och fråga :)
Jag får nog ta med mig min kompis och åka runt.
jag vill helst jobba utomhus under sommaren :) hmm typ på en strand eller ngt sådant.
Får se hur det blir :)
När jag tänker på det här så blir jag så taggad för sommaren.
När skolan är slut på avslutningen då står alla fin klädda. Solen ´lyser lärarna står och pratar och jag står med mina underbara betyg i min hand! Sedan ha ett helt sommarlov med sol,bad,glass kompisar.
Ja så jävla nice!! :)
Älskar sommaren.

Ta mig dit nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0