ta mig till sommaren!

Trött på detta kalla skit väder!
Uscha asså! Nej jag vill inte ha mera snö, inte ha det kallare.
Jag vill att all snö ska åka bort, den ska rinna ner för våra backar och hustak.
Snön ska smälta och ta framm det vackra som gömmts under snön.
alla träden, alla blommor solen osv. Allt det vackra som har gömts i snö som kommer upp i tö.
Jag vill att det ska komma upp nu!
Inte senare. yees nu! nu ska allting visas.

Vill att man ska kunna gå brafota på marken utan att frysa.
Vill gå i kläning och vara barbent.
vill sola och bada i vattnet.
Kunna sprinag ute halva natten.
vill kunna vakna på morgonen av solskenet in genom fönstret.
Ja allt det underbar sommaren erbjuder :)

Ta mig dit, NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0