To much tears

hellue
Komm hem från farfars lägenhet för ungefär två timmar sedan.
Det var mycket känslor som bubblade upp när man komm dit. Det kändes skönt att hjälpa till att städa.
men samtidigt sorligt när kag förstod hur dåligt han mådde. Men då är det skönt att veta att han nu mår bra i himlen. Nu lider han inte eller någonting. Men det är ju ingenting som förskingrar saknaden!
Men en saknad är bra, för då vet man att man ahr något att längta efter. Plus att han kollar ner på oss och älskar oss vad som en händer. han kollar och vakar över oss.  Nu är han med farmor, som han alltid har velat. Han som alltid har älskat henne.

Ja jag kommer alltid att sakna honom, men det ordnar sig och blir bättre.
Det kommer alltid något bra med det onda. En ska som jag vet är att desto mera tårar man fäller, desto mera försvinner saknaden. Det blir lättare och lättare för varje tår man fäller.

Rest in peace Farfar! För alltid omtyckt och älskad! ♥



Kommentarer
Postat av: ammi

sv: Haha men det är ju okej att gå upp vid 11-12 :)

jag och pojkvännen somnade vid 7 igår natt och kom upp vid halv 4 idag, hah det suger :(



tack! gillar oxå den piercingen :D

2011-01-09 @ 16:45:14
URL: http://amandahaansson.blogg.se/
Postat av: ammi

sv: börjar skolan imorgon :( så surt!

men ska lägga mig tidigt ikväll iallafall, haha <3

2011-01-09 @ 21:51:07
URL: http://amandahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0