Underbara unge!

Nu har jag suttit en stund och deppat. usch asså enda sen jag komm hem så var det depp depp.
Nej när man är ensam så blir det lätt deppigt.
Speciellt om personer i familjen iriterar en. Ja då blir man bara iriteerad arg osv.
Neej fy fan asså. Usch jag gillar inte att vara depp. Men det blir man i vissa lägen.
Men jag visar bara det hemma oftast så inga problem för alla andra :D
Men en underbar unge fick mig på bra humör igen!
Det var Emelie!! JA hon får mig alltid att le!
har känt henne sen jag var typ 6 år eller ngt.
Så i flera år, kärlek till henne!

Kärlek till er alla! :) <3



you always smile :D

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Jaa :D det var as mysigt!! Du får komma upp till landet någon gång ;D hihih ♥

2011-01-15 @ 21:13:29
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: ammi

sv: tack! älskar oxå byxorna, hihi :D

2011-01-15 @ 21:54:41
URL: http://amandahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0