vi har alla gjort misstag

Man kan idag sitta och tänka på alla dumma saker man har gjort.
Vi har alla gjort misstag stora och små, vissa kan döljas andra inte.
Man kan aldrig göra ett misstag ogjort, det kommer alltid att finnas i någons hjärna eller hjärta.
Det enda man kan se till att göra, är att inte se till att dem händer igen. Man kan inte ändra det
förfluttna för det som har hänt har liksom hänt. Shit happends (ungefär så.)

Men man kan alltid ordna det som kommer att hända. Vill du sluta tillexempel röka så gör det.
Du kan inte ändra att du ahr röt för att du kan inte ändr apå något. Man kmr alltid ångra grejer.
Men det är ingen ide att gå runt och låt aångesten ta med sig en ´vidare. För liksom vad kan man göra åt saken?
Det som ahr hänt har hänt, ta det chill och cool, vänd blad och börja om på en ny dag.

Jag kan ha ångest över hur jag har bettet mig mot foilk. Dem jag ahr sårat dem jag inte ahr visat min uppskattning till osv. Men vad hjälper det igentligen, jag har bettet mig som ett svin. Vilket inet fortfarannde betyder att jag gör det. Sedan eftersom jag tycker att jag ahr det, så är det bara för mig att se till att det inet händer igen. Liksom jag ahr bestämmt mig för att jag ska inte avar oförskämd eller taskig mot folk, jag ska bara vara jag. Ingen annan, jag ska inte vara den där lila bitchiga tjejen osv. Nej jag vill ändra på mig, men bara så att jag märker det. För jag vet själv att vissa grejer kan jag må så mycket bättre av om jag ändrar.

Bort med det förfluttna och tänk frammåt. Man kan ha varit med om massa skit, det är svårt att strycka över. Men var stark och bara va. För oftast när man inte tänker och bara är, det är då som allting går så bra. När man bara släpper loss allting alla bekymmer allt. Det är då ens rätta jag kommer framm.


Be strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0