topping

Det kommer stunder då man inser hur mycket ens vänner och familj betyder för en. ♥

Denna text publicerade jag på facebook för ungefär en timme sedan.
Jag känner att under denna tid som ahr gått av sommaren, så ahr jag insett så jävla mycket.
Jag har insett att utseendet spelar igentligen ingen stor roll.
Man tror att alla bryr sig om magen putar eller om brösten hänger eller om man har bristningar på låren.
Jag lovar att det isnt mean a fuck!
DEn enda person som bryr sig om sådant är du!
DU,DU,DU,DU!
Alla andra är så upptagna med att kolla på sig själva och ogilla en del.
Sträck på dig, le och älska dagarna!
Sommarlovet och det finns så jävla mycket saker som netyder mer!
¨
Jag har lärt mig att uppskatta livet och leva dagarna!
Eller jaga försöker lära mig iallfall :D
Detta sommarlov toppar alla!

Puss puss <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra att du har insett det, för det är ju sant! Och dom flesta inser det nog till slut, men det är synd att man har slösat så många år och tankar på det då..:/



Svar: Tack så mycket!:D

2011-07-20 @ 10:51:56
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0