bal

Igår hade jag en av dem mest underbara kvällarna någonsin!
Det var precis det som jag behövde!
Den kvällen fick mig att lyfta.
kvällen drog mig upp och gjorde mig glädjefylld.
Igår var det bal!
det var så sjukt underbart, alla var så fina, fina kläder hår och glada!
Jag kände till en början att det inte var min kväll.
Tyckte håret såg konstigt ut och jag med!
Men sen släppte det.
En sådan underbar kväll.
Jag har aldrig någonsin släppt loss så mycket.
Inte dansat så vilt och glädjefyllt.
Vi kan säga att det är en kväll med minnen.
En kväll som jag aldrig ville skulle ta slut.
Vi i 9an drogs närmare varandra. Vilket är ännu ett skäl till att
tårar kommer droppa på skolavslutningen :)

Kärlek till er i  år 9, kunskapsskolan Tyresö!! <33


moi vit klänning :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

du var jättefin ju!! :) <33

2011-06-08 @ 22:40:47
Postat av: jennpenn

guuuud så fin du va!!! :D <3

2011-06-09 @ 16:26:25
URL: http://elftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0