fälla tårar

Jag har aldrig gråtit så mycket på en avslutning.
Aldrig så ahr så många tårar fällits.
Jag har gått i 4år med en enda stor familj.
Vi har tillsammans hjälpts åt att växa med åren.
Alla lärare, elever föräldrar och allting.
Det va roch är en familj jag inte är ensam om att älska.
När man idag stod på avslutningen och såg dem sjunga,dansa och hålla tal.
Då kunde man inte hindra tårarna längre.
Jag tror att alla nästan fällde en tår denna morgon.
Vi fällde alla tårar för att vi inte ville uppleva saknaden.
Vi insåg att vi kommer att få gå in i mörkret och möta räddslan.
Vi och jag ville inte ,öta den räddslan.
Att sakna någon är något gott och ont på samma sätt.
Det visar att du saknar den personen vilket svider, men samtidigt så
håller saknaden dig vaken.
Du vet att en vacker dag kommer du träffa dem igen.

Jag har mötit räddslor förut och ska göra det nu också.
Jag ska se till att njuta av sommren.
Träffa folk från ks, och även annat blandar folk!
Jag ska njuta och inte fundera och filura till gymnasiet.
Den kommer när den kommer.
Det kommer när de tkommer.

Nu tar vi hand om detta här och nu.

Kunskapskolan tyresö
En gång älskad av mig = Alltid älskad av mig!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0