Ihop limmat knä

Hej alla glada. Jag ligger jur. Nu i soffan med ett aj aj knä. Klumpiga jag lyckades dra omkull med cykeln och Dunka knät i en stenmur. Så jag fick ett ihop limmat knä med mig hem Från akuten :) Inte bada på 5dar. Omg!! Haha det blir nog bra ;) Jag sov igår över hos Jossan med Ellis. Vi tältade, det var as mysigt att sova i tältet ;) Vi kollade på skräckfilm, vanliga filmer, snackade skit, Badade mitt i natten. Åt massa godis!! ;) Sen idag så har vi sola, badat, åkt moppe, Plockat blommor och gjort kransar. Åkt robåt. Två awsome dagar!! ;) Älskar er tjejer!! <3 Ska vila ta det lungt nu. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Sv; Hahaha :D Jag har saknat dig också!!! Det är så många som tjatar på att jag måste börja blogga så gör väl ett försök till xD men bli inte förvånad om jag inte bloggar sen, har inte så mycket tid nu i sommar :P



Åhh, då ska jag se din :D Jag ääälskar din med <3

2011-06-27 @ 20:48:50
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0