älska livet

Mitt liv är som en berodalbana.
Den åker upp och sedan ner igen,
Hela veckna som ahr avrit så ahr jag legat på nedervåningen.
Jag ahr varit nere och fast där, inte kunnat hitta något av det ljusa.
Nu ska jag upp igen! Jag ska åka upp med banan igen och inte stanna här nere.
'Jag vet att det inet kan gå toppen varje dag. Jág vet att livet suger ibland.
Men nu ska jag bara skaka av mig det gammla och fortsätta frammåt.
Jag ska se det posetiva och fortsätta driva mig själv!
Nu jävlar kör vi!
Imorogn så är det en ny veckan och nya långa tag.
Jag ska ta tag i skolan, plugga gärnet,vara glad och posetiv.
Nu drar vi av den sura masken som har varit =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0