baldrottningen

hellue
Igår så var jag  och empa först och åt mat på en kina buffe :)
yammi :D Sen drog jag och mandiz in till stan och testade balklänningar.
Nog en av dem roligaste sakerna jag har gjort på länge. Man kände sig så fin och lång och allting var perfekt.
Jag provade olika men tyckte själv att jag passade bäst i röd,blå och mörk grön. Jag provade både bystklänningar och sådan med band som framhäver brösten :)
Jag blev kär i en röd och en grön klänning. love love :)
Ni ska få se lite fina bilder. Säj vad ni tycker =) <3

Idag är man barnvakt till syrran.
Vi ska vara hemma och mysa. Ikväll så kommer jossan över och slaggar här.
yeey!! :) <3
Nu kommer bilderna.
puss <3






VIlken? Älskar den röda  höst upp :D

Kommentarer
Postat av: Tara

dfett fina dom var :D

2011-03-04 @ 12:22:56
URL: http://tarakurtson.blogg.se/
Postat av: ellinor

Jag tycker den rosa var snyggast på dig! :D <33

2011-03-04 @ 14:50:16
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: Belise

DEN GRÖNA<3

2011-03-04 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0