BB

Gissa vem som geekar bigbrother :D
haha moi! Jag tycker det är så sjukt kul när dem snackar massa skit
och verkligen inte kan betee sig som normala människor. Eller så kanske man
snackar sådär mycket ksit när man sitter inlåst i en liten bur haha :D
Men jag kollar även också för att jag är typ kär i martins dialekt :)
Han är typ värsta drömmpojkvännen haha :)
Jag skulle så gärna gärna vilja ha en skånspojkvänn!
Jag dör av deras dialekt, den är så charmig, söt, och rolig.
Omg jag är verkligen kär i den dialekten, jag ska försöka bli ihop med en skåning :D
haha, älskar det, jag är verkligen svag för det =)
Nu vet ni avd min svaga sida är :D
Ska fortsätta kolla.
Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0