moon

Jag vill sova men kan inte.
Vill sova och vakna upp med en bättre morgondag.
Mina tankar snurrar och jag bara grubblar.
Det är därför jag inte sover än, jag skulle vilja sova och drömma mig bort.
Men allt som snurrar gör att jag ligger i sängen.
Jag vänder och vrider på mig men kan inte somna.
Mitt huvud är en av andledninagrna till att jag inte ak koppla av.
I min hjärna bor spöken som säjer och gör saker.
Dem styr över mig, inte jag över dem.
Låt mig falla, falla handlöst.
Låt mig falla ner för stup groppar och hål.
Bara jag får sova.
Dags att blunda, drömma och somna!
<3
Tumblr_lagw8cqw1w1qa9zabo1_500_large
moonlight


Kommentarer
Postat av: elin

den verkar himla bra, har bara använt den en gång men än så länge är jag nöjd ;)

haha ibland så, & då blir man plöstsligt väärldens gulligaste dotter.. hehehe :D

ha en bra löördag idag då :D

2011-03-12 @ 14:16:00
URL: http://davidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0