snart gymmet

hellue!
Dagen idag har gått sjutk snabbt. Kan bero på att vi har haft nationella prov i spanska.
Vi hade både läs,hör och skrivföreståelse sedan på torsdag så är det muntilgt.
Jag tyckte att hörförståelsen gick uselt, men läsföreståelsen gick ännu sämre.
Det skrftliga som jag där emot ör grymm på gick toppen!
Stolt över mig själv :D
Morfar åkte just här ifrån, han avrit här sen treo och hjälpt mig med matten.
Snäll han är :)
Nu så sitter jag och väntar på att kycklingen ska bli klar, sedan drar jag till gymmet.
Höhö :D
Ikväll ska man skaka rumpa och gymma :)
Massa träning nice nice.
Vi höres :)
Kisses :D
<3



:D


Kommentarer
Postat av: Laila

hahahha jag vet men jag har det så rätt! nu kommer våren!!! :)



hahaha ha det så kul på gymmet! :)

2011-03-08 @ 17:13:48
URL: http://laila.blogg.se/
Postat av: Cecilia ♥

Sv; Taack älskade! :D ♥

Jag är helt öööverlycklig!! Shit vad tur man kan ha liksom ;) ♥

2011-03-08 @ 17:14:07
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0