tjejerna

Idag och gårdagen var super!
Empa slaggade också här så det blev 3 stycken tjejor i mitt lilla rum samanlagt.
Vi hade sjukt kul. Det blev ansiktsmask mitt i natten, godis ätande, film tittade och massa snack :)
Det var så mycket stämmning och najsigheter i rummet. Men sjukt varmt blev det.
Sedan idag så blev det shopping med jossan. Vi drog upp till centrum vid ett sedan så strossade vi runt
där och kollade i alla olika affärer.
Jag fick med mig ett par byxor och även shaving gel och nagelbortagnings medel.
Nu resten av kvällen så blir det mys med familjen :)
Så ha det gött!
Puss







En trevlig natt :D <3


Kommentarer
Postat av: elin

hatar melodifestivalen, så himla överskattat! har knappt kollat på de i år. men får kolla lite idag & ta de lugnt, orkar inget annat ;) haha va gör du ikväll då? <3

2011-03-05 @ 19:20:59
URL: http://davidssson.blogg.se/
Postat av: Annalee

jag älskar din svarta tshirt med leopardtext mickiiis :D

2011-03-06 @ 14:48:44
URL: http://annanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0