body pain

Ögona går i kors efter träningen :)
Jag har ont i bena och hela kroppen!
Dags att sussa och vila!

Juste jag skrev juh moppeprov idga och jag klarade det!!
Yees :) Fick 56 :D
haha stolt chey.
Fick även vg på engelska nationella!
Detta var och ör verkliegn min dag!
Yes det är sant, dagarna blir det man gör av dem :)
<3

Imorgon så fyller underbara mammi år, ska köpa blommor eller något liknande till henne :D
Har öven np i matte, muntliga :)
Borde plugga nu, men orkar inte, det får gå som det går haha :)
Har halvhemstudiedag och behöver bara vara i skolan v12.45.
Sen kan jag åka hem och chilla och plugga :D
Ska även köra moppe imorgon också, om vi köper en imorogn :D
hihi :)
<3

Puss

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0